GEEN BESCHERMING

ZONDER

REGISTRATIE!






 


Waarom merkregistratie?

Registratie is wettelijk verplicht om uw merk te beschermen!


Wat zijn "merken"?


Onder "merken" wordt verstaan: tekens, die uw producten of diensten onderscheiden van producten of diensten van anderen.


Denkt u bijvoorbeeld aan:


- de naam van uw product of dienst (een "woordmerk");

- een logo (een "beeldmerk");

- een combinatie van een woord- en een beeldelement (een "woord- en beeldmerk").


Afhankelijk van alle omstandigheden is er meestal een optimale keuze voor hoe u uw merk(en) beschermt. Dat geldt niet alleen voor de vraag of u een naam of een logo of een combinatie registreert, maar ook of u dit doet in kleur of in zwart-wit. Alle keuzes kunnen het verschil maken tussen een sterke en een vrijwel zinloze registratie. Er zijn geen "alles-omvattende" antwoorden. Wij wijzen u de goede weg voor uw eigen specifieke situatie.

De meest voorkomende soorten merken

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily.

Learn more Learn more

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily.

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily.

Learn more

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily.

Learn more

This is a paragraph. Writing in paragraphs lets visitors find what they are looking for quickly and easily.

Learn more

Company Name

WOORDMERK

WOORD- EN BEELDMERK

BEELDMERK of LOGO

Weet u al welke merken u wilt beschermen?


Vaak is het voor de ondernemer niet makkelijk om te overzien wat hij of zij het beste kan doen om alle waardevolle merken en andere intellectuele eigendomsrechten te beschermen. Hoe pakt u dat aan? Registreert u een woordmerk, of een beeldmerk, of een combinatie? In kleur of in zwart-wit? Allemaal keuzes die een vergaande invloed hebben op de bescherming. Uw keuzes kunnen inhouden dat u een fantastisch sterke bescherming krijgt, maar ook dat u uw geld net zo goed had kunnen weggooien.


Wij zoeken het voor u uit!


Wanneer u ons uw website doorgeeft, samen met een lijst van de landen waar u actief bent, dan kunt u via het contactformulier hieronder ons vragen om een gratis analyse voor u te maken. Wij komen dan spoedig bij u terug met onze aanbevelingen.


“Second opinion" nodig?


Heeft u al een advies van iemand anders ontvangen? Voeg die toe als bijlage en wij geven u onze “second opinion” – helemaal gratis.


Het vragen van zo’n analyse kost en verplicht u tot niets!


GRATIS TOTAALADVIES

MERK REGISTREREN


VRAAG HIER ONS GRATIS TOTAALADVIES AAN!

Voorbeelden merkregistraties

Het betreft hier voorbeelden van gedeponeerde merken. De deposanten zijn niet allemaal relaties van De Merkenstichting.

De "kleine letters"


Alle informatie op deze website is bedoeld om u een idee te geven van hoe het in de praktijk werkt, als u merken of andere intellectuele eigendommen wilt beschermen. Soms zijn de feiten in eenvoudige taal weergegeven om ze beter begrijpelijk te maken. Niets op deze website mag opgevat worden als een juridisch advies. Alleen na persoonlijke gesprekken of ander contact mag u in dat kader van ons ontvangen informatie opvatten als een aan u gericht advies. Deze website is puur informatief en tracht de hoofdlijnen van de wettelijke regelingen op een begrijpelijke manier uit te leggen. Handelen op basis van de inhoud van deze website is geheel voor eigen risico.


Alle informatie, adviezen en offertes en alle opdrachten worden gegeven/uitgevoerd met de grootste zorg en uitsluitend onder toepassing van onze Algemene Voorwaarden, die u op de website vindt en die wij u graag op verzoek toesturen. Aanvaarding van een offerte houdt ook aanvaarding van deze voorwaarden in.


Wij hopen dat wij u met raad en daad mogen bijstaan en dat onze relatie voort zal duren gedurende de hele levensduur van uw merkrechten. Meestal is dat vele tientallen jaren. Daarom is het belangrijk dat wij elkaar goed begrijpen en ook met plezier en toewijding kunnen werken aan de zaken die voor u belangrijk zijn. Dat is ons doel en uitgangspunt!